onsdag 8 oktober 2014

Gå vidare kanske med dejting?

Ända sedan jag tog mina två stora lån så har jag fått flera samtal från låneföretag om att ta fler lån eller att jag ska samla mina lån till ett stort lån.

Igår fick jag ett sådant samtal när jag var på väg hem från jobbet. Om jag hade varit hemma så hade jag frågat den personen varför den tror att jag tog mina lån. Sedan skulle jag berätta att jag inte kan få barn och att det är jobbigt att dessa ringer och påminner mig hela tiden.

Det är tillräckligt jobbigt att över 2 000 kr av min lön försvinner till att betala för lån som inte gav mig något tillbaka.

Igår valde jag att betala för en prenumeration på match.com.

Jag måste gå vidare i livet. Idag har jag varit inne där men vet inte hur jag ska göra för att hitta någon som passar mig. Känner mig som en rookie (nybörjare) som inte förstår hur man gör på sajten.

Jag vet inte vad jag vill ha för partner. Jag tycker inte om sökfunktionerna. Det finns en funktion där man kan få någon som är mest lik en själv. Jag tror inte att jag vill ha någon som tycker exakt lika i allting. Det finns en annan sökfunktion där man väljer någon som fyller i på samma dag som en själv eller som fyller år idag. Vad har jag för hjälp av det?

Nu måste jag gå och lägga mig för jag ska jobba imorgon.

1 kommentar:

  1. Match.com är en ganska rörig site, jag gillade mötesplatsen bättre. Men det är typ samma killar på båda :-)

    SvaraRadera