söndag 26 oktober 2014

Trött

Datasystemet haverade på fredag morgon på jobbet men kom igång igen vid tio. Det gick inte att jobba under den tiden. Stressad som jag redan är så ställde jag in lördagens planer så att jag kunde åka och jobba igår. Så nu har jag jobbat 6 dagar i rad i två veckor.

Men nästa helg ska datasystemen uppdateras (planerat sedan länge) så då går det inte att jobba.

I dejtingvärlden chattar jag med en ny kille som bor i Norrköping. Han är den enda jag chattar med nu. Det var han som tog kontakt med mig. Men vi har bara pratat om lättsamma saker. Vad jobbar du med, har du något fritidsintresse osv. Idag frågade jag honom om att vi kanske ska prata lite mer om personliga saker för att se om vi passar ihop. Jag vill inte slösa bort min tid på något som inte leder någon vart.

Han svarade snabbt i morse och sa att han skulle iväg men skulle svara senare idag. Jag inväntar svaret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar