lördag 25 augusti 2012

Fortsättning

De försöker bara vara snälla när de säger när jag får barn. Men idag blev det lite väl mycket.

Idag var jag tvungen att smsa min bästa vän om att testet var negativt. Trots att jag inte testade idag så klarade jag inte av att meddela henne tidigare. Storkklinik kommer jag nog inte maila förrän efter tisdagens test. Jag klarar inte av att maila kliniken tidigare.

Idag har jag varit lite ledsen och det har jag inte känt tidigare dagar. Visst har det gjort ont att se andra barnfamiljer men det har snabbt gått över. Har försökt att tänka på progesteronet och hur kommande försök ska ske och gå till.

Det kanske blir bättre nästa vecka när jag har jobbet och fritidssysselsättningen att tänka på.

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bättre nästa gång!
    Jag vet vad jobbigt det är när det visar negativt.

    Kram

    SvaraRadera