tisdag 11 mars 2014

Är detta en bra text?

Jag vet att några av er tycker att jag är oansvarig som flyttat till en trea och inte riktigt har råd med den. Jag har råd men vill kunna unna mig att ha ett sparande. Mitt sparande har ju ätitits upp av försökandet.

Jag trodde att jag skulle kunna bli mamma när jag tackade ja till lägenheten.

Jag kan se soluppgången väldigt fint i lägenheten så jag är nöjd. Badrummet är kaklat vilket den förra inte var. Jag ska få det tapetserat.

Så jag tänkte be er om råd. Tycker ni att denna text är bra för en annons om uthyrning av rum?

Omöblerat rum uthyres till en kvinna helst mellan 20-40 år
Rummet uthyres till en person som är ickerökare och ickesnusare. Inga djur tillåtna. Det ska vara en skötsam person som helst har referenser från tidigare boende. Med t-bana ca 40 min till T-Centralen.
Du ska ordnad ekonomi så att du kan betala hyran. Du ska visa att du har en stabil inkomst.
Maila mig med information om dig själv samt telefonnummer.
Rummet är ledigt från 1 maj och uthyres först i tre månader. Fungerar det mellan båda parter kan en eventuell förlängning diskuteras.

1 kommentar:

  1. Hej hopp! för att vara omöblerat så är tre månader lite kort tid bara. Att flytta sina grejer fram och tillbaka. Men om det är möblerat så absolut. Och texten är bra annars tycker jag =)

    SvaraRadera