torsdag 20 mars 2014

Godkänd för hysteroskopi

Så idag var jag på läkarbesök. Någon gång i maj blir det av fick jag besked idag.

Det har varit mycket att jobba på med mig själv den senaste tiden. Igår pratade jag i telefon över en timme med syrran om mig själv mestadels. Jag måste förändra mig och förändra mitt tankemönster.

Jag ska utmana mig själv och har därför bestämt mig för att ha ett inflyttningsmingel mellan kl. 11 och 14 en lördag i maj. Nu hoppas jag att jag inte är för sent ute och att de som jag vill bjuda in kan komma den lördagen.

Att bjuda hem människor till mig själv är stort. Visst har jag haft vänner på besök men då har det bara varit en eller två i taget. Att ha fler än det har det inte varit.



3 kommentarer:

  1. Hej! Hur fick du det? Hur går man till väga? Vill också göra en men gyn är inte med på noterna... Lycka till med kalaset :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Det gäller att hitta en gynekolog som är villig att skicka en remiss för det. Du kanske får gå till flera gynekologer för att se om de är villiga att göra det. Jag vet inte var du bor men försök och hör runt vilka läkare som är mer välvilliga att skriva remisser för hysteroskopi. Du kanske måste gå till en privat gynekolog och betala privat taxa för att få den där remissen.

      Jag hoppas att det löser sig för dig.

      Radera
  2. Tycker arbetet med din nya inställning låter mycket lovande! Hoppas det fortsätter åt rätt håll!

    SvaraRadera