söndag 16 mars 2014

Jobbar på mitt inre

Det går väldigt långsamt och några direkta framsteg syns inte. Men jag jobbar på mitt inre. För att orka göra det jag vill göra i mitt liv, för att hitta nya mål i livet och för att må bra.

Jag har inte så mycket att skriva på bloggen.

Det är mycket med min nya bostad. Saker som ska lagas i lägenheten och tapetsering i lägenheten. Tapetseringen blir någon gång i april men jag kan inte packa upp allt pga det.

Jag längtar efter varmare väder och ljusare kvällar. Nu är det ett bakslag som varar nog resten av mars. Jag hoppas på bättre väder i april.

1 kommentar:

  1. Du ska veta att du inte är ensam om att jobba på det inre och försöka hitta en ny plan för livet. Det är inte lätt och det tar tid, men jag hoppas att det ger resultat så småningom, för oss alla som är i den här sitsen....inga barn nu och det blir med största sannolikhet inga barn i framtiden heller...Jag blir så irriterad på alla myter som florerar kring barngörandet...."slaaapna av, tänk inte på det....jag vet en tjej/ett par som bla bla bla...dom gav upp och då blev hon gravid....." Jag vill bara skrika: vi HAR gett upp, vi planerar inte längre som att vi kanske kommer få barn utan nu planerar vi som att vi aldrig kommer få barn....vi har gett upp och vi har alltså slappnat av....men var fan är ungen???? " Ta hand om dig. Kram

    SvaraRadera