fredag 28 mars 2014

Helg

Jag har många läxor från kuratorn. En av dem är att säga nej oftare. Att säga nej till andra är att säga nej till sig själv.

Så istället för att hålla på med mitt fritidsintresse imorgon blir det att städa hemma och packa upp en eller två lådor. Sedan umgås med familjen på kvällen.

Söndag blir en ledig dag där jag tar det lugnt.

Det är mycket som går runt i huvudet. Mycket som händer i livet också.

Jag har nu formellt skickat inbjudningar till de som jag vill ska komma på mitt inflyttningsmingel.

2 är Femmisar, 2 som jag känner via min fritidssysselsättning och min bästa vän. Jag har inte så många vänner. Min syster ska komma om inte hennes jobbschema ändras.

Tänk att det är april nästa vecka. Tänk att vi ska ändra klockan i helgen.

Välkommen värmen,solen, våren och sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar