tisdag 20 september 2011

På testfronten intet nytt

Jag borde väl få ägglossning snart. Tröttnat lite på att testa nu.

Det känns som Testlagrets stavar ger starkare streck än Testlagrets stickor. I alla fall igår och idag. Dock har inget streck varit starkare än kontrollstrecket.

I november blir det nog Testlagret tillsammans med Clearblue.

Jag får nog gå in på Femmis intranät och försöka hitta några goda nyheter som ger hopp om att man kan bli gravid på minst 3 försök. Pengar växer ju inte på träd och jag får säkert ägglossning på vardagar de kommande månaderna.

2 kommentarer:

  1. Jag blev ju gravid två gånger på tre försök =) Även om det första blev ett utomkveds. Så visst går det

    SvaraRadera
  2. Jag tror också det är viktigast att bara sätta igång. Hm du kan möjligtvis inte tänka dig att jobba extra några timmar per månad för att lättare få ihop summan???

    SvaraRadera