onsdag 21 september 2011

Tankar

Jag fick en fråga om varför jag inte kör igång direkt.

Jag skulle vilja köra igång direkt. Jag vill dock inte använda mitt kreditkort för att kunna göra det. Om jag använder kreditkortet så vill jag kunna betala tillbaka det inom en månad på kreditkortet. Jag har andra saker på mitt kreditkort som jag håler på att betala av också.

Därför vill jag inte använda mer än 2 500 kr av mitt kreditkort för ett försök.

Jag är en väldigt upptagen person av olika anledningar. Anledningar som jag inte vill skriva här för då skulle jag bli ganska offentlig. Det skulle då antagligen kunna gissa sig fram till vem jag är genom olika sökningar på google.
Därför kan jag inte ta ett extrajobb.

Jag är ingen kändis. Jag är inte med på tv eller i tidningar. Jag är en vanlig person men som finns på nätet av olika anledningar. Så jag vill skilja mig från den jag är i verkliga livet mot den jag kan vara här.

Ända sedan jag startade bloggen har jag velat berätta mer om mig själv men det går inte. Det går ju inte heller att berätta för chefen vad jag tänker göra.


Men vem vet. Om jag får plus på en helg i oktober så kanske jag tar ett annat beslut då.

Inget positivt ÄL-test än. Det är jobbigt att testa så mycket. Men man ska ju börja testa sig ett par månader innan man åker första gången.

Ända sedan förra veckan så har jag haft ont i ett ben oftast när jag går. Det började i hela benet typ skelettet men efter ca 2 dagar övergick det till bara foten. En natt efter några dagar med ont så vaknade jag av en intensiv smärta kl. 3 på natten. Tog en tablett och gick och la mig igen. Jag lyckades somna om.

Min mamma fick en propp i benet när hon var 17 och hon har haft åderbråck sedan hon var ca 25. Hon gav mig stödstrumpor och smärtan i foten minskade ganska rejält. Det gör inte alltid ont när jag går nu.

Jag funderade om det var pga av de nya skorna jag hade köpt. Jag som tyckte att de var perfekta och satt perfekt på mina fötter. Men jag började med dem en vecka innan jag fick ont så jag har svårt att tro det. Så fort jag tar av mig skorna så gör det inte ont men jag går inte längre sträckor utan skor så det är svårt för mig att veta exakt varför jag har ont. Jag hoppas att det går över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar