onsdag 16 oktober 2013

Kuratorn idag

Hon trodde att jag har en liten depression och väldigt mycket att göra i mitt liv. Jag borde vila mer och tänka mer på mig själv.

Det är svårt att tänka på sig själv när människor i bland annat i min förening vet att jag är singel och tycker att jag har all tid i världen.

Jag har ju jobbat övertid på jobbet för att få pengar till nästa försök. Fast de extrapengarna jag får nu på lönen går åt överdagen resan till Riga den 29 oktober. De kommer inte att täcka alla kostnader kanske inte ens en fjärdedel men varje krona räknas. Flygbiljetterna är ju redan betalda så de räknas inte med. Men taxi till Arlanda ca 800 kr, taxi i Riga tur och retur, mat över dagen, kostnad infosamtalet och säkert några saker till.


2 kommentarer:

  1. Du behöver kanske inte taxi till Arlanda? Kan jag skjutsa?

    Du behöver absolut inte taxi i Riga. Det är omöjliga pengar. Ta lilla bussen som kostar 3lvl och stannar precis utanför hotellen. Säkra. Alltid i tid och billiga

    Jag kan maila dig exakt hur du ska göra och tider.

    SvaraRadera
  2. Oj taxi till flyg har jag aldrig åkt utan oftast kommunalt med pendel och buss eller nåhon gång flygbuss. Flygturerna är dock lätträknade men en taxiresa som kostar mer än vad man tjänar på en dag är inte att tänka på. Hoppas du oxkså kan ta det kommunalt åtminstone ena hållet. Lycka till där borta. JC

    SvaraRadera