lördag 26 oktober 2013

Massage

Syrran och jag var på spa över dagen idag. Vi var på Skepparholmen i Nacka. Vi simmade i poolen, bastade, åt lunch och fick massage.

Jag har nog bestämt mig om att massage är min grej och inte akupunktur. Men om jag har råd med det en gång i månaden lämnas osagt. Nu försöker jag hitta ett bra massageställe.

Vi åkte sedan till Nacka Forum. Jag har aldrig varit där förut medan syrran varit där en gång. Det är långt från där vi bor och därför har vi aldrig varit där.

Jag såg en Femmis med sitt barn där. Hon såg inte mig men jag såg henne. Det var lite kul. Det är många människor man träffar när man går på Femmisträffar. Hon fick sitt barn förra året.

Jag har köpt lussekatter och ska äta dem snart.

Jag vill ju sprida kostnaderna för julen på flera månader så lite julpapper och juletiketter köpte jag också.

1 kommentar:

  1. Alltså, det blir ju varken dyrare eller billigare att sprida kostnaderna för julen på flera månader! Om du inte köper något i september, så har du X antal kronor kvar. Samma gäller om du inte köper något i oktober och november. Då har du pengar kvar i december och kan göra inköpen då.

    Min poäng är följande: det blir vare sig dyrare eller billigare att, somdu säger, "sprida kostnaderna". Möjligen är det roligare att köpa julklappar under tre månader. Det tycker jag dock inte själv.

    SvaraRadera