söndag 13 oktober 2013

Stannar upp och reflekterar

Allt flyter på. Just nu är mitt liv ganska bra. Jag har klarat av att anpassa mitt liv till de längre restiderna. Det finns de på mitt jobb som har 1 h och 45 min dörr till dörr och med flyt kan jag få det till 1 h 10 min.

Men när jag har hunnit och stannat upp och reflekterat så känner jag att det fattas något.

Jag börjar också känna mig rädd för att detta med äggdonation inte kommer att fungera.

Jag har också börjat äta onyttigare. Har inte haft ork att se till att äta bra på kvällen. Jag mår bättre om jag får äta några chokladbitar varje dag.

Jag har haft fullt upp denna vecka och då inte hunnit njuta av det fina vädret och promenera. Nu när jag är ledig så måste jag ta hand om hemmet. En lite ond spiral för nu när tvättmaskinen går så är det lättare att sitta framför datorn än att städa som jag borde göra.

Det blir skuldkänslor över allt jag inte hunnit göra.

Bloggen är inte topprioriterad längre. Men det är lite mer än två veckor tills infosamtalet i Riga. Det kommer nog inlägg när datumet närmar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar