onsdag 15 januari 2014

Bokat flyg och hotell

Så nu är det gjort. Det blev hotellet som bloggaren Bebiskarusellen också har bott på. Åker med flyget som går vid tio på tisdag och hemma onsdag kväll.

Den 19 ville kliniken att jag skulle börja med progesteron. Jag ska fortsätta med progynonen.

Så nu får jag vänta lite till. Vaknade idag och trodde att det var torsdag men tyvärr är det bara onsdag.

Det är inte så mycket som händer med mitt fritidsintresse denna vecka så jag har inte haft så mycket annat att göra med min tid.

Jag har tittat på de 3 senaste Sherlockavsnitten förra veckan och denna vecka. Streamade det på en hemsida på nätet. Jag har inte tid eller tålamod att vänta tills SVT ska börja visa dem den 1 februari. De tidigare säsongerna var bättre men denna säsong var väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar