fredag 31 januari 2014

Dag 9

Jag funderade på att inlägget skulle få rubriken "Ärlig på dag 9" men det kändes inte helt rätt.

Som ni ser har jag ändrat mig. Skriver om ruvardagarna i alla fall.

Man ska alltid förbereda sig för det värsta för då blir fallet inte lika hårt. Det är därför människor skaffar försäkringar.

Jag har nu övertygat min syster om att i år ska vi åka på en weekend tillsammans. Hon är nog ledsen för min skull och det var då lättare att övertyga henne.

Jag har förberett min chef för en eventuell sjukskrivning. Hon var väldigt snäll och sa att jag är ung, kan nätdejta och leva ett bra liv utan barn.

Jag lyckades att inte testa idag. Imorgon är det dag 10 och det borde synas på Clearblue digital då. Jag ska nog testa på måndag också. Är det negativt då så är det dags att inse sanningen. Jag vet inte vilken dag jag kanske ska boka en tid hos husläkaren för att prata om sjukskrivning.

Nu till att skriva om symptom. Om de är pga graviditet eller inte lämnas osagt.

Ont i låren vilket för mig alltid varit symptom på slemhinneutdrivning. Då och då känningar där nere. Brösten är känsligare då och då. Igår var de jättekänsliga i två timmar och sedan som vanliga.

Yrsel varje gång jag tar Utrogesttabletterna men det är en känd biverkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar