torsdag 30 januari 2014

Minne av 3 års försökande

Att välja namn till mitt kommande barn har alltid varit väldigt viktigt för mig. Jag hade aldrig bestämt mig för vad alla förnamn ska vara innan. Hade det blivit en kille så har jag sedan jag varit tonåring vetat vad tilltalsnamnet ska vara. Hade det blivit en tjej så har ett av förnamnen varit bestämt sedan tonårstiden också.

Även om det inte är kört än så har jag bestämt mig för att om det inte blir barn ska jag bestämma namnen för en kille och en tjej. Dessa namn ska skrivas på ett papper som läggs i en fotoram.

Förutom skulder vill jag ha något annat som gör att jag minns dessa tre år av mitt liv.

Efter att ha surfat och letar efter namn idag så har jag hittat alla mina namn. En del av namnen har familjekoppling medan andra är några jag tycker är fina.

En del av mig vill skriva namnen här men de känns så privata att jag tror inte att jag kommer att göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar