måndag 6 januari 2014

Ny vecka

Det känns inte som en ny vecka eftersom jag är ledig idag. Jag har spenderat dessa tre lediga dagar med familjen. Varit där på eftermiddag och kväll.

Men jag har nu bokat flyttstädningen till den 26 februari och bokat hyrlastbil till den 22 februari. Mina föräldrar ska se om de kan flytta om lite så att de kan få plats med sängarna, soffan och fåtöljerna i sitt hem. Alla byråer och små bokhyllor ska vi se om de kan få plats i syrrans källare. Den stora bokhyllan ska eventuellt ges bort till secondhand eller kastas. Jag orkar inte hålla på med att sälja den på nätet och jag är tveksam till om någon vill köpa den ändå.

Vi rensade en del i min källare i lördags. Mellan kl. 10 och 16 höll vi på. Lämnade lite saker hos min syrra och lämnade en del hos Myrorna. En del blev kvar i min källare. Jag skulle vilja börja packa nu men jag måste vänta tills visningen av min lägenhet är gjord vilket nu preliminärt är den 20 januari.

Så de kommande två veckorna tänker jag inte tänka mer på flytten för jag kan inte göra mer. Utan nu är det äggdonationen som min fokus kommer att ligga på.

Den 10 januari är det dags för ultraljud. Min gissning är att tidigast den 16 januari åker jag men man vet aldrig.

Jag ser inte fram emot att börja jobba imorgon. Jag är glad att jag har andra saker att se framemot denna vecka.

Middag med vänner på onsdag kväll, ultraljud på fredag och fritidsaktivitet på lördag. Eventuellt träffa en vän nu i helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar