torsdag 2 januari 2014

Ytterligare ett steg

Börjat med progynonen idag. 3 gånger om dagen ska jag ta den.

Annars så har jag börjat längta efter semester. Börjat planera vad jag skulle göra om jag kan vara ledig en vecka i månadsskiftet maj/juni. Ett par röda dagar då gör att man inte behöver använda så många semesterdagar.

Men det är svårt att planera när jag inte vet om jag blir gravid eller inte.

Drömmen vore ju att åka till Ullared gravid.

Men en tur till Malmö och Köpenhamn utan att göra ett försök lockar också. Jag har aldrig varit på Tivoli i Köpenhamn.

Det blir mer semestertänk nu eftersom jag har jobbat och kommer att jobba alla vanliga dagar från 23 december till 7 januari. De flesta har ju haft ledigt. Ett par stycken kom tillbaka idag men majoriteten kommer tillbaka till jobbet den 7 januari.

Så jag funderar också på vad jag ska göra på sommarsemestern. Tänk om jag kunde ha en semester utan att göra ett försök.

Jag längtar tills jag får ta semester. 5 månader kvar om det blir som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar