torsdag 23 januari 2014

Dagen efter

Det är segt att vara på jobbet. Men jag har flextid som tur är och jag jobbade in en del i december och nu i januari för att kunna vara mer flexibel med min arbetstid efter insättningen.

Jag ska ta HCG-prov den 4 och 6 februari. Jag fick inget datum för att testa.

Med allt som jag stoppar i mig så tror jag inte att jag får mens av mig själv. Jag vet inte när en bra testdag borde vara.

Jag har jättemycket att göra på mitt fritidsintresse nästa vecka. Jag vet inte riktigt hur mycket man ska vila när man ruvar. Det är svårt att tacka nej när de inte vet vad jag gör.

Jag borde också börja packa min lägenhet. Jag är fortfarande trött och seg så jag tror inte det blir något packande denna helg.

Men jag kanske blir sugen om en vecka att börja testa. Jag har nog något test kvar hemma men jag är inte säker på om det går att använda. Giltighetstiden kan ha gått ut.

2 kommentarer:

  1. Grattis till två i alla fall =) Låter jätte roligt! Och tack för din målande beskrivning, är impad över att du orkar allt det där själv. Lider själv jämt av hemlängtan =) Vilken dos prednisolon ska du ta? Okej, så inte Il dropp då.. Nä, känner till det i Grekland, funderar själv på att åka dit.. Mannen vill inte så det blir jag själv då.. Har ju problemen med missfall. Fast nu är problemet att jag inte blir gravid längre av mig själv och ett förhållande som bara rasat.. Men bara kämpa på som vanligt.. Bläää.. Men tack för din beskrivning och vad spännande det blir nu =) Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu! Håller alla tummar!!

    Kram JVJK

    SvaraRadera