måndag 20 januari 2014

Imorgon åker jag

Jag märkte nyss att det var i fredags jag skrev förra inlägget. Jag har nu i helgen hållit på med mitt fritidsintresse, umgåtts med familjen, haft Femmisträff och städat lite hemma, eftersom det var visning av min lägenhet idag.

Det har känts lite stressigt ikväll. Jag har också känt mig lite osäker gällande det praktiska kring resan. Det ska bli mellan 10 och 15 minus där på dagen. Jag ska åka mest taxi där. Men jag har fått många bra råd från andra som åkt till Riga om ställen att gå till och hur jag ska göra.

Jag fick mail idag om att kliniken har ändrat tid från 13.00 till 11.30. Det är tur att jag åker dagen innan.

Jag fick också veta idag att många får dropp efter insättningen. Det har jag inte hört förut.

Jag vet inte om jag kommer att blogga medan jag är där. Ni kanske får vänta tills på torsdag eller fredag innan jag skriver ett inlägg. Jag kommer dock hem på onsdag kväll.

4 kommentarer:

  1. Lycka till! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Lycka till! =) Vad är det för dropp? IL? Kram!

    SvaraRadera
  3. Ingen aning. En som var där nyss sa att hon fick det. Hon sa det igår till mig.

    Jag vet att man får IL vid immunproblem och ordinerad i Grekland. Jag har inte hört vad det är man får i Lettland.

    SvaraRadera