måndag 8 oktober 2012

Läkarens nya bedömning

Som jag visste så har jag äggblåsor som växer långsamt. Idag hade jag fortfarande bara en äggblåsa och den var mellan 15-16 mm stor. Läkaren gissade att kanske på onsdag får jag positivt på ägglossningstestet. Har jag fortfarande inte fått positivt på torsdag morgon så får jag komma dit igen. Förhoppningsvis så finns det en återbudstid då eller så kan han klämma in mig ändå.

Jag fick en återbudstid idag kl. 11. Han sa att det är många som ringer om återbud samma dag när det är måndagar. Så jag hade flera återbudstider att välja mellan men jag ville ha första bästa.

Slemhinnan såg bra ut.

Det är bara jobbigt att vänta. Han trodde inte att jag skulle få positivt idag så därför tänker jag bara testa innan jag går och lägger mig ikväll. Eventuellt så testar jag bara morgon och kväll imorgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar