tisdag 23 oktober 2012

Mår som vanligt

Jag har inget testsug utan mer ett sug av att skriva mer här på bloggen. Men jag vågar inte riktigt. Jag skulle vilja räkna dagar och tala om för er vad jag tänker om just denna dag. Men det känns som att om jag skriver om sådana saker så är risken större att jag inte är gravid.

En sak som jag känner att jag kan skriva om är att de senaste 2-3 dagarna så har jag tänkt på att förra plusset kom 3 veckor efter försöket. Så ett sent plus är alltså ett dåligt tecken FÖR MIG. Att det kan vara jättebra för andra när plusset kommer sent förstår jag men just nu känns det som att det är ett tecken på att det kommer att gå dåligt för mig.

Så mitt testsug är väldigt liten just nu. Jag vill knappt testa på måndag heller.

2 kommentarer:

  1. Det är nog ganska sällan ett bra tecken att plusset kommer sent. Det gjorde det när jag fick mitt utomkveds också. När det satt rätt var det ett mycket tydligt plus på testdagen.

    SvaraRadera
  2. Ett plus är ett plus är ett plus! Oavsett när det kommer. Själv tänker jag så här, bättre att vara glad för allt positivt än att oroa sig i onödan. Även om jag visst förstår hur du tänker så behöver inte ett sent plus betyda att det blir missfall, utan faktiskt att det blir ett livs levande barn också.

    Kram

    SvaraRadera