lördag 5 november 2011

Allt var ju bra på provresultaten

Jag tittade på provresultaten från i somras. Läkaren sa att allt var bra. Jag tror att min progesteronhalt mättes eftersom det står S-Progesteron som en av de saker som mättes.

Jag vet att Stork rekommenderar en äggledarspolning efter det tredje misslyckade försöket.

Jag vill inte ringa en gynekolog förrän efter nästa vecka. Jag vill nog höra om Storkklinik har något att säga om att mensen kom så snabbt och om de har några idéer på vad jag ska göra.

Jag vill inte ta något graviditetstest nästa lördag. Jag vill bara glömma allt.
Men samtidigt måste jag komma ihåg allt för att kunna göra nästa försök så optimalt som möjligt.

Idag har inte varit en bra dag. Jag gick på McDonalds och åt. Jag brukar inte äta där. Jag minns att Anna skrev i något inlägg om att Göteborgs Kex Chokladterapi är väldigt goda och att det inte går att sluta äta dem.

Så idag köpte jag Chokladterapi för jag känner att jag behöver chokladterapi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar