söndag 20 november 2011

Inte nöjd med året

Det skulle bli ett bra år. Det var det jag ville i december förra året. Nu när året snart är slut kan jag konstatera att så blev inte fallet.

Det känns som att det inte är mycket som jag har krävt utan normala saker. Jag ville helst att både jag och min familj har haft stora och goda saker som har hänt men om det inte hände mig så kunde min familj ha det bra.

Min pappa är fortfarande arbetlös
Min mamma har inte tagit sitt körkort trots några försök och trafiklärare som säger att hon borde haft körkort för länge sedan
Syrran tog aldrig körkort
Nästa vecka skulle min syrra rest till Paris för första gången men hennes kompis som hon skulle åka med hoppade av denna vecka pga brist på pengar vilket är dåligt gjort för hon hade vetat länge om sin kommande dåliga ekonomi och borde ha sagt nej från början om att hon inte kunde följa med
Jag är fortfarande singel
Jag blev inte gravid
Fick inte en så hög löneförhöjning som jag behövde för att kunna ha råd med inseminationsresor, boende i en trea och för att kunna lösa mitt framtida behov av fortsatt innehav av bil
Har heller inte vunnit några pengar för att kunna slippa oroa mig för ekonomin ett tag typ 100 000 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar