lördag 26 november 2011

En bra dag

Dagen har varit bra. Varit i Ica Maxi och handlar samt varit förbi både Netonnet och Mediamarkt.

Det har varit väldigt många människor ute idag. Men det var inte oväntat.

Så i snart två veckor nu har jag haft mycket finnar. Jag är tyvärr en av de personer som inte blev av med finnarna när tonåren var över. Två veckor varje månad så får jag fler finnar än resterande två veckor.

I alla fall så längtar jag till mensen. Jag vill bara veta att allt är bra med min kropp och att jag får mens som beter sig som innan inseminationen.

Jag har städat lite hemma idag och även vilat och tittat på tv. Dagens avsnitt av "Så mycket bättre" var jättebra och jag blev nostalgisk eftersom jag var tonåring på 90-talet. Jag blev så glad av detta avsnitt.

Det är därför det har varit en bra dag idag.

1 kommentar: