torsdag 17 november 2011

Nr 200

Trodde inte att det skulle handla om ännu ett negativt test men nu gör detta inlägg det.

Nu kan jag leva mitt liv som vanligt igen.

Nu funderar jag på kostnaden inför nästa försök. Det tar ju flera månader för mig att spara ihop till ett försök på Storkklinik. Jag har ju hört att CFC är billigare men de har bara anonyma donatorer. Jag vill åka till Köpenhamn för det är smidigast från Stockholm. Nu vet jag inte om det är krångligare att åka till CFC än Stork.
Jag var på deras hemsida för några veckor sedan men tyckte att det var svårt att hitta runt i den och finna info om priser m.m. Stork har en bättre hemsida.

Jag vill inte vänta ertt halvår på nästa försök.

Lotto borde starta ett spel där om man har minst 5 rätt så vinner man 50 000 kr. Det bättre att dela ut pengar på många personer än att ett fåtal vinner miljoner. Då kanske även jag skulle börja spela på Lotto mer ofta. Nu blir ett par gånger per år.

1 kommentar:

  1. CFC tar 2300 Dkr för DonatorInsemination, så det borde bli billigare för diig. Jag tyckte Stork var dyra redan på "min tid" och bytte därför.
    CFC är väldigt lätt att hitta till.
    Flyger du, så tar du smidigt tunnelbanan direkt från Kastrup, kliver av vid Norreport och tar därifrån buss 5A till Norrebro station, som ligger på 2 minuters gångväg från kliniken.

    SvaraRadera