lördag 12 november 2011

Svar från Storkklinik

Hej xxx

Tak for din mail, og jeg kan godt se det er få dage du har haft din mens, måske du skulle prøve at tage testen igen, og er du stadig usikker, kan du bede din læge
tage en blodprøve.

De bedste tanker til dig.

Mange hilsner
xxx xxx


Så jag berättade om mensen som kom fredag kväll och tog slut på måndag morgon. Jag berättade om det lilla som kom på tisdagen.

Alltså när jag äntligen har lagt detta bakom mig så vill en person till ( förutom mamma) att jag ska testa om en vecka. Jag tror inte att jag klarar av att testa igen. Jag inväntar mensen i december och sen så får jag väl se vad som händer.

Jag trodde kliniken skulle skriva om att det är bra att kolla upp den korta lutealfasen eller göra något annat. Inte ovanstående.

1 kommentar:

  1. Jag är ledsen för din skull! Jag vet hur jobbigt det känns när mensen kommer! Hoppas det lyckas nästa gång!

    Kram

    SvaraRadera