söndag 14 augusti 2011

Fick inte ens vakna upp som jag ville

Jag vaknade och såg en stor svart fläck i taket. Jag fick sätta på mina glasögon för att se vad det var.

Jag tror att det är en fjäril men jag fattar inte hur den kom in i rummet. Jag har badrummet bredvid mitt sovrum och fönstret där har varit öppet under dagen men bara en liten del av fönstret.

Jag gillar inte insekter som kommer in i mitt hem. Jag kan inte döda djuren och har svårt att närma mig dem. Flugor och getingar brukar jag mota ut via balkongdörren och denna sommar har det gått bra.

När jag bott själv ca ett halvår kom något svart djur in i mitt sovrum och jag märkte det ca halv elva på kvällen. Det flög omkring och jag vägrade att sova i mitt sovrum. Jag ringde mina föräldrar och frågade vad jag skulle göra. Min snälla pappa kom hem till mig och dödade djuret.

Jag har haft en spindel i badrummet men den tror jag min syrra dödade.

Så nu har jag ett djur i mitt sovrum och jag vet inte vad jag ska göra.

Jag som ville ha en lugn morgon. Nu sover alla som jag kan ringa så nu är djuret instängt i mitt sovrum och jag vet inte vad jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar