onsdag 10 augusti 2011

Inte nyttig på min semester

Jag vet att jag borde gå ner i vikt. Ända sedan jag kom hem från resan till Småland så har det mest regnat här och jag då inte kunnat gå någon promenad. Jag vet att man kan ha bra kläder på sig osv så går det men min lust till att anstränga mig pga det är inte så stor. Det har ju störtregnat, regnat, varit uppehåll, störtregnat, varit uppehåll, regnat, störtregnat och varit uppehåll idag. Precis när jag skulle gå ut idag på en liten promenad så började det störtregna.

Jag är mycket hemma hos mina föräldrar eftersom min mamma också har semester nu och min bror är också hemma.

Nu när det regnar mycket så vill jag mest ligga i soffan och vila. Idag var jag förbi Ikea med brorsan. Många andra hade samma plan så det var fullt mest med barnfamiljer. Kön till restaurangen var väldigt lång. Vi var inne en snabbis och köpte en lampa till syrran som hon ville vi skulle köpa åt henne. Vi gick in till Elgiganten också och tittade.

I Småland köpte jag 2,2kg av min favoirtgodis i en stor burk. Detta misstag ska jag aldrig göra igen men det är gott att äta mitt favoritgodis. Jag hade aldrig sett mitt godis i en så stor förpackning. Men burken är hos mina föräldrar så det är inte bara jag som äter godiset. Men det kommer nog ta ett tag att äta upp allt. Jag funderar på att slänga godiset men det är svårt.

Jag får försöka ta tag i detta med att jag borde röra på mig mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar