fredag 19 augusti 2011

Segt

Nu har testat i lite mer än en vecka. Inget positivt test än.

Nu minns jag inte det jag har läst på nätet om när man får ägglossning men det känns som att jag borde få det i helgen eller i början på nästa vecka. Två veckor senare borde jag få min mens.

Så medan jag väntar fortsätter mina gissningar om när det blir positivt.

Förresten så har jag blivit mer van med att testa nu. Är en del av att "gå på toaletten"-rutinen.

Min syrra körde upp idag och klarade sig inte. Så idag var jag med syrran hemma hos föräldrarna och försökte klura ut vart i Sverige hon ska köra upp och trösta henne. I Stockholm finns inga lediga tider inom de 2 månader man har på sig efter ett klarat teoriprov att köra upp.

Till råga på allt så ska de stänga ett förarprovskontor i Stockholms län nämligen det i Södertälje fast det är oklart när det stängs enligt Transportstyrelsen. Men inga nya tider går att boka i Södertälje efter den 20 september just nu och det är i Södertälje min syrra har övningskort och körde upp i idag.

Hon hittade en ledig tid i en stad ut i landet den 31 augusti. Så vi hjälpte till med att hitta ett bra boende och biljetter dit. På många orter i hela Sverige var det först i slutet av september som de hade lediga tider. Hon har ju bara till den 3 oktober på sig att göra en uppkörning om hon inte vill göra om teoriprovet igen.


Ha en bra helg allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar