lördag 6 augusti 2011

Glömt att använda teststickorna

Sista dag jag hade mens var i torsdags. Jag hade ju tänkt börja testa med ägglossningstesterna igår men jag har helt glömt bort dem. Det kanske inte gör något om jag börjar imorgon. Jag funderar på om jag ska bara testa 1 gång per dag eftersom jag gör bara det här för att få koll på min ägglossning. Den månad jag verkligen är redo att åka då borde jag testa 3 gånger per dag.

Semestern fortsätter. Var på Hermans vegetariska café och restaurang igår kväll och fikade med syrran. Idag gick jag runt med min vän på stan och hon köpte en ny mobil.
Vi skulle se på Pride paraden men det började regna och vi hade ont i fötterna efter att ha gått runt lite i stan så det blev inte av.

Få se vad jag gör kommande dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar