onsdag 17 augusti 2011

Göra om lite på bloggen

Jag försökte göra en till kategori på bloggen men det går inte så bra. Jag lyckades göra två kategorier men inte lyckats göra så att vissa inlägg publiceras bara i en kategori.

Jag ser att andra har lyckats med det bla Wilda Matilda.

Jag surfar nu på bloggen och forumet Fixa din blogspot för att se om jag kan lära mig det här. Det var det forumet som jag hittade infon om att man skulle lägga till gaggeten etiketter för att få olika kategorier. Men sedan tog det stopp och jag surfar vidare. Funkar det inte så ger jag upp.

Jag ville ha en till kategori så att jag kan sporra mig själv till att motionera mera.

Redigerad eftersom det är att skapa en ny sida som jag ska göra och inte etiketter. Nu får man hoppas att jag har gjort detta rätt.

Redigerad en tredje gång för att skapa en till sida var inte så lyckat. Går inte att göra egna inlägg där. Det kanske blir etiketter i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar