onsdag 13 mars 2013

Dagens händelser

Jag gjorde en telefonintervju på 5 min för ett annat jobb. Det var samma bemanningsföretag som ringde men en annan person. Det verkar som att detta bemanningsföretag är populärt använda som rekryterare åt andra.

Jag gjorde nog inte så bra ifrån mig under den. Efteråt kom jag på massor som jag borde ha sagt.

Jag gick också till en gynekolog idag. Den jag gick hos sist har semester så den som jag har använt förra året gick jag till. Han jobbar nu 1-2 dagar i veckan. Jag måste ju ta om alla mina tester eftersom det var 2 år sedan jag gjorde dessa.

Han sa att förra året var mitt AMH-värde 11. Han gissar på att nu är det 9-10. När han sa det så tänkte jag att tydligen så sjunker min äggreserv väldigt fort också. Om 5 år är väl den borta också.

Annars så är det dag 14 idag. Läkaren såg ingen follikel som växte. Så utan pergotime verkar inget hända i kroppen och med det så händer knappt något ändå. Ett ägg oavsett storleken på pergotimedosen.

Läkaren sa att han trodde att det långa protokollet skulle passa min kropp bäst. Nu måste jag kolla upp vad det är. Jag undrar också om Storkklinik kommer att tycka samma sak som han.

Planen är fortfarande äggplock i augusti. När jag ska ansöka om lånet och hur mycket lånet ska vara får jag se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar