onsdag 6 mars 2013

Inte lätt att boka tid

De senaste tiden har jag velat boka tid till några saker. Antingen har personen inte varit där eller så har bokningskalendern inte öppnat för den månaden. Så det har inte gått så bra att boka de saker jag vill boka. Jag försöker ju vara ute i god tid för att kunna planera min tid väl och slippa stressa.

Senast igår ringde jag Storkklinikens IVF-klinik. Någon skulle ringa upp mig senare på eftermiddagen. Det jag fick till svar när hon ringde upp mig var att bokningen för maj öppnar i slutet av mars eller i början av april. Eftersom påsken är i slutet av mars frågade jag vilken dag jag kan exakt ringa igen. Hon sa bara att det blir i slutet av mars eller i början av april. Vi hade också lite svårt att förstå varandra. Men jag sa ok och att jag ringer igen då. Nu är jag på semester i slutet av mars och är hemma igen den 27 mars så vi får se hur det blir om jag kan ringa i slutet av mars.

Jag vill journalsamtalet den 15 maj kl. 13. Nu får vi se om jag får som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar