lördag 30 mars 2013

Jobbet ute på AMS hemsida på nytt

Så jag håller på att söka jobb nu. Ca 30 sidor har tillkommit under de senaste två veckorna.

Det jobb jag var på intervju på finns ute på nytt. Ni kanske undrar hur jag kan vara så säker på det. När jag fick veta att jag skulle på intervju skrev jag ut annonsen. Den nya är identisk. Varje ord.

Så jag antar att jag inte har fått jobbet. Tror de att man inte tittar på AMS och inte märker att annonsen är ute på nytt?

Men jag har ansökt om ett annat jobb idag som jag verkligen vill ha. Det är nog out of my league men jag sökte det ändå.

Överallt står det att man ska ha erfarenhet av olika saker men om ingen vill ge en det så hur får man det? Så jag struntar i det och söker ändå.

Men jag tror ändå inte på när de skriver att personliga egenskaper betyder mycket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar