onsdag 2 juli 2014

Krämpa

Med idag så har jag tre dagar i rad vaknat upp med illamående. Jättekonstigt. Sedan när jag har vänt på höger sida så har det blivit värre. Då har jag vänt mig på vänster sida och då har det blivit lite bättre. När jag går upp från sängen då minskar det mycket. Men magen känns konstig ändå. När jag kommer till jobbet så mår jag bra igen.

I måndags när det hände första gången då blev jag rädd. Det har inte hänt förut och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag gick upp men det kändes inte bra så jag gick och la mig igen. Låg där i några minuter innan jag gick upp igen.

När jag vaknade idag så mindes jag också en dröm jag hade. Två personer sa till mig samma dag att de är gravida. Jag ville bara försvinna från dessa jobbiga situationer men det gick inte. Jag var tvungen att hålla upp fasaden.

Det går inte att glömma att jag vill ha barn även om jag vill det. Jag får krämpor som gravida får och jag drömmer om att alla blir gravida förutom jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar