fredag 11 juli 2014

Kristallsjuka

Jag ville bli av med yrseln och hade googlat. Så det blev att ringa vårdcentralen och igår gick jag dit. Läkaren trodde kristallsjuka och jag fick ligga på britsen och göra några övningar med huvudet. Ingen yrsel sedan dess. Han sa att jag kunde gå på www.yrsel.com om jag drabbades igen.

Men jag har en konstig känsla i kroppen fortfarande.

Annars så är det ägglossningsdags för det märker jag på flytningarna. Just nu önskar jag att jag hade en partner så att jag åtminstone kunde försöka på riktigt att bli gravid innan jag ger upp helt. Tyvärr är hoppet det sista som lämnar en och jag kan inte sluta tänka långt bak i huvudet om att jag blir en av alla dessa mirakel som blir gravid.

Så just nu vill jag bara ha ett bra liv.

Jag fikade i stan med syrran idag efter jobbet. Vi provade kläder och det är svårt att hitta finna sommarklänningar till mig. Min syster var snäll men ärlig. Alla valkar gör det svårt att hitta något fint.

Jag måste gå ner 15-20 kg. Jag fattar bara inte hur det ska gå till.

2 kommentarer:

  1. Har du testat Itrim? Det är dyrt men ger resultat! Det går såklart upp och ner men upplägget är bra med bara 30min träning/gång och det är enkelt. Jag kör det själv då jag behövde gå ner i vikt för att göra IVF. Jag har många kilon kvar men har ändå nått viktgränsen tack vare Itrim. Är i en liten svacka för tillfället men det ska väl också gå över hoppas jag!
    Jag kan iaf rekommendera det men ta då inklusive alla möten så att du har en grupp och en kontaktperson som "håller koll" på dig!

    Massa lycka till, oavsett vilken väg du väljer :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet att det fungerar för många. En på jobbet använde Itrim. Problemet är att många av mina vardagskvällar är uppbokade.

    Men jag funderar fortfarande. Tack för tipset.

    SvaraRadera