fredag 15 juli 2011

Ännu en fredagskväll hemma

Jag är ingen person som utåtriktad. Jag har 2 vänner som inte bor i närheten av mig.
De flesta fredagskvällar är jag hemma och det är skönt eftersom jag är trött efter arbetsveckan. Men jag vill ändå hitta på något ibland på fredagskvällarna. Hade jag haft en sambo så kunde jag haft sällskap och det är att hitta på något enligt mig.

Att sitta hemma och ha ingen att prata med är inte så roligt. Nu bloggar jag här. Surfar lite på familjeliv och läser om andra som försöker bli gravida. Fast de har ju partners men att läsa om dem speciellt de som har haft det svårt att bli gravida är intressant.

Att sitta hemma gör att jag inte kommer att träffa en partner. Nätdejting funkar inte för mig så det behöver jag inte få som förslag.

Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg men det är skönt att skriva av sig lite.

Om det är någon som vill dela med sig av sina erfarenhet eller tips så är det snällt av er.

Nu längtar jag ännu mer efter ett barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar