måndag 11 juli 2011

Ytterligare en dröm

Jag hade svårt att sova igår så jag försökte räkna vilken dag jag ska börja med ägglossningsstickor. Min mens kommer väl någon gång nästa vecka. Jag hann inte så långt i min uträkning förrän jag började tänka på något annat istället.

Men inatt så drömde jag att testade med ägglossningsstickor. Det kändes så verkligt.

Jag la mig kl. 9 igår kväll men somnade först vid midnatt. Jag hade ställt klockan på 5 men när den ringde så kunde jag inte gå upp. Så jag gick upp vid 6. Jag vet att hade jag gått och lagt mig kl. 23 så hade jag somnat på en gång. Min kropp är så tyvärr. Jag vet inte vad jag ska göra för att få min kropp att somna när jag vill.

Jag ska resa bort måndagen den 25 juli och ska upp tidigt. Jag är den som ska köra bilen också så jag måste få en god natts sömn. Jag ska inte behöva gå och lägga mig kl. 18 för att kunna somna kl. 21.

I alla fall så har jag mindre än två veckor på mig att komma på en lösning.

Jag har testat varm mjölk och diverse andra metoder men ingenting verkar funka på mig. Jag vet att tittar jag på tv till kl. 22 eller 23 så får inte min hjärna den vila som den behöver och då är det bättre att vila i sängen under den tiden än titta på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar