tisdag 19 juli 2011

Beskedet

Nu har jag varit hos läkaren. När jag satt i väntrummet så blev jag mer och mer nervös. Jag tänkte bara att det läkaren kommer att säga till mig kommer att bestämma hela min framtid.

Precis som förra gången tog besöket max en kvart. Han gjorde VUL och mätte myomet. Samma storlek som förra gången vilket innebär att att jag behöver inte operera bort den utan kan köra på. Mina testresultat på AMH-värde och hormonvärde såg alla bra ut.

Vilken lättnad och glädje.

Nu ska jag köpa ägglossningstester.

I helgen så köpte jag en gurkmix i en liten plastburk efter att ha fått ett väldigt gott råd från JagvillJagkan om att en sådan burk är bra att ha med sig när man är inne i sin testperiod varje månad. Jag har dock inte slängt gurkmixen än för jag försöker komma på något att äta med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar