torsdag 7 juli 2011

Besöket hos min vän igår

Det gick bra. Fick hålla bebisen medan de åt middag. Jag hade snabbt ätit på McDonalds innan. McDonalds är inte ett favorithak men när man har kort om tid och det tar ca en halvtimme att köra dit så måste jag få i mig något snabbt. Jag kom ju direkt från jobbet.

Jag köpte med mig glass och jordgubbar också. Förra veckan kostade jordgubbarna 20 kr per paket men igår bara 15 kr. Det var svenska jordgubbar.

Min vän hon fick barn på en onsdag men fick först åka hem på lördagen. De var oroliga för sonens vikt för han gick inte upp i vikt. När han hade gått upp lite i vikt på lördagen fick de åka hem. Men efter hemkomsten har han fortfarande inte gått upp i vikt. De går till BVC två gånger i veckan nu. Hon ammar och ger ersättning. Hon säger att hon matar honom väldigt ofta.

Hon säger ofta att allt verkar bara rinna genom honom. Hon tycker att han kissar och bajsar väldigt ofta. T.ex igår så kissade och bajsade han. Sedan fick han mat. Resten av familjen åt middag och jag hade honom i soffan. Då kissade han och bajsade igen. Medan pappan bytte blöja så kissade han igen.

Jag hoppas att det inte är något fel på honom.

På grund av detta så tror jag att jag drömde en konstig dröm inatt. Jag drömde att jag fick ett barn som inte hade några händer och fötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar