tisdag 19 juli 2011

Glömde fråga läkaren en sak

Jag skulle ha frågat honom om äggledarspolning men mitt i den glädje jag kände om att allt var ok och att jag kunde köra på så glömde jag bort det. I väntrummet mindes jag det men i läkarens rum var min hjärna tom och inväntade hans besked bara.

Jag borde fortsätta jobba men lusten att jobba har försvunnit.

Med idag är det 4 arbetsdagar kvar innan semestern. 6 veckors semester. Jag har sparat dagar i 3 år för att kunna ta 6 veckors semester nu. När jag började planera min semester så var planen att jag skulle åka på en långresa på ca 3 veckor minst. Men min vän som jag skulle åka med blev gravid så det blev New York 1 vecka med en annan vän.

Nu blir det 2 dagar i Malmö i slutet av augusti med en trip till Köpenhamn under ett par timmar istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar