söndag 29 april 2012

Det är nog mens

Nu börjar den ta slut. Så jag antar att det var mens jag fick.

Jag har en önskan att kunna åka i maj men vet att det inte blir så. För kort tid för läkaren att kolla allt och kunna godkänna mig. Samtidigt har jag inte kunnat promenera som jag har velat.

Igår vaknade jag med huvudvärk och den gick inte över förrän vid 8 på kvällen. Hela gårdagen var förstörd.

Idag är jag frisk igen men allt som jag skulle ha gjort igår var jag ju tvungen att ta igen idag. Men allt som jag hade planerat att göra idag var jag ju också tvungen att göra. Allt jag skulle ha gjort i helgen blev alltså inte gjort.

Eftersom läkaren tror att jag behöver använda ägglossningsspruta för att få ägglossning så är juni mer troligt. Men det kommer ju säkert många om och men. Det finns några dagar i juni som jag inte kan åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar