söndag 15 april 2012

Lite bättre

Jag tror att solen har gjort att jag har blivit lite gladare idag. Det känns så skönt att vara så pass frisk att jag kan städa. Snart ska jag gå ut och kasta sopor. Jag har ca 500 m att gå för att kasta de vanliga hushållssoprona och de sopor man sorterar. Annars så finns det många andra saker att göra men jag vet inte när jag ska göra dem. Tanken var ju att tvätta alla fönster under påskhelgen men det blev inte av. En av alla saker som inte blivit av de senaste månaderna. Nu vilar jag och jag vågar inte städa mera för jag är rädd för att om jag anstränger mera blir jag sjukare.

Igår var jag på bio med brorsan. När filmen var slut pratade vi om att det är ganska ljust vid åttatiden på kvällen. Solljus gör så mycket.

I skaffa barn fronten så inväntar jag min mens. Börjat oroa mig för att den ska hoppa över denna månad också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar