tisdag 3 april 2012

Vad ska jag skriva?

Det är inte alltid lätt att komma på titlar.

Idag mår jag bättre men det hade varit skönt att stanna hemma två dagar till. Chefen ville att jag skulle ringa mellan 15 och 16 idag och tala om ifall jag kommer imorgon. Jag tror att jag kommer att vara så pass frisk att jag kan jobba 6 timmar imorgon. Jag kommer inte jobba längre (flexar lite) och på torsdag har vi 6 timmars arbetsdag pga dag före röd dag.

Men helt frisk är jag inte men hoppas att påskledigheten gör att jag blir frisk.

Igår ringde jag den gyn jag går till. Det är alltid sjuksköterskan som svarar. Hon sa att hon trodde att jag hade en ägglossningsblödning. Jag har ingen aning men den varade i 2 dagar. Idag är den slut.

Som vanligt så haglar gravidbeskeden eller bebisärföddbeskeden på Facebook.

Så nu ska jag gå och ringa chefen.

1 kommentar:

  1. Tänk om man kunde få slippa alla andras bebisärfödd påfb-annonser .....

    Kram Ninna

    SvaraRadera