söndag 22 april 2012

Lat idag

Om 4 timmar ska jag åka på Femmisträff. Det blir kul. Men tills dess borde jag laga matlådor,städa och ta en promenad. Men jag har ingen lust att gå upp ur soffan.

Såg nyss på TV4 när en person vann 3 miljoner. Innan han skrapade sa Tilde att hon trodde att varje person lever ett rättvist liv. Både dåliga och bra saker händer en person och det jämnar alltid ut sig. Sedan sa hon att hon började tveka eftersom den som skulle skrapa hade för tio år sedan skrapat tvtriss och då vunnit en halv miljon. Jag har upplevt att livet inte är rättvist. För vissa personer händer fler dåliga saker än bra saker. Det väger aldrig upp.

Pengar underlättar ens liv och om man inte har det är det en stort bekymmer. Det märker jag i skaffabarnvärlden.

Jag fick en gratis triss denna vecka av mitt kabeltvbolag eftersom jag tog tid att svara på några frågor i telefon. Jag vann 50 kr. Jag löste in den mot två nya lotter där jag vann inget.

Ingen mens än.

Inget glatt inlägg blev det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar