tisdag 1 april 2014

Bara 30 dagar till maj

Jag vet inte vad april kommer att innehålla för mig men det blir några saker.

Det blir nog en del bloggande om mitt vanliga liv under april. I maj tror jag att barnfrågan tas upp mer i bloggen eftersom operationen är då. Då kanske jag vet lite mer om vad jag vill i mitt liv.

Men det ska bli skönt när det blir maj. Då kanske vädret är mer stabilt och vi har många dagar med över 10 grader och helst några dagar med 20 grader.

Jag tror på att värmen och solen kommer att göra mig gladare.

Semesterplaneringen går inte så bra. Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra och med vem jag ska göra det med. Min semester har heller inte blivit godkänd än. Senast i slutet av april bör jag få veta när jag får ha semester.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar