fredag 11 april 2014

Bestämde mig ganska snabbt

När resultatet av sista HCG-provet kom så gick det snabbt.

Började gå varje vecka till kuratorn. Tog kontakt med Storkkliniken.

Jag ville få det gjort innan sommaren. För mitt liv är inte som jag vill att det ska vara. Någonting var tvunget att hända.

I juni skulle jag kunna gå vidare i mitt liv. Att dra ut på det hela kände jag gjorde inte saken bättre. Jag behöver gå vidare och kanske göra planerna för att leva ett gott liv som barnlös.

Så sprayande med synarella. Förlåt för att jag ljög för er på bloggen om att jag var orolig för att ta synarella när jag var sjuk. Jag struntade i sjukdomen och sprayade synarella ändå. Men tack för den lugnade kommentaren jag fick om att man kunde vara sjuk och ta synarella samtidigt. Den betydde mycket.

Jag tror lite på att jag kan inte påverka mina ägg. Det får gå som det går när jag tar mediciner.

När jag känner mig redo så berättar jag mer. Det kan vara imorgon eller nästa vecka. Vem vet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar