lördag 5 april 2014

I valet och kvalet

Jag har funderat mycket på detta med att försöka skaffa barn. Denna vecka fick jag lite mer kött på benen när det gäller att ta ett beslut om fortsättningen. Men jag har valt att inte tala om det för er förrän i maj. Därav allt skrivande om att jag vill att det ska bli maj.

De senaste två veckorna så har 3 st Femmisar i vår Stockholmsgrupp plussat. Så många på så kort tid har vi aldrig haft. Det känns lite som att när jag lämnade gruppen så försvann oturen. Det brukar vara så att när jag inte tittar på en idrottstävling på tv så går det bra för de jag hejar på.


2 kommentarer:

  1. Sluta upp med att vara så hård mot dig själv! Allt ont och all otur i världen handlar INTE om dig.

    SvaraRadera
  2. Ta hand om dig och massa pepp, vad än du har i görningen : )

    SvaraRadera