söndag 24 augusti 2014

Fel tidpunkt att skriva igår kväll?

Jag kanske inte ska skriva när jag är ledsen. Men har jag ingen att prata med så är det skönt att skriva lite. Jag somnade på en gång igår kväll.

Idag vaknade jag med huvudvärk. Men en tablett och två timmars vilande så har den försvunnit.

Mensen kom igår morse men det tänker jag inte så mycket på.

Idag är en bättre dag. Så oroa er inte. Ingen regn i sikte idag vilket innebär promenadväder.
Huvudvärken gjorde att jag skippade träningen idag. Jag ska nog ta en kort promenad idag och sedan blir det kokt korv med bröd.

Ha en fortsatt skön söndag allihopa.

1 kommentar:

  1. Jag använder min blogg på samma sätt, som en ventil. När allt bara är ganska bra känner jag inget behov av att blogga så använd den precis när du känner att du har behovet får man ur sig det jobbiga brukar det vara lättare att gå vidare.

    SvaraRadera