lördag 16 augusti 2014

Hemma igen

Jag var i Göteborg på semester. Men när vi åkte hem igår så tog vi en omväg via Ullared. Så jag kom hem sent igår kväll och det regnade sista biten. Men det var värt det.

Det har blivit mycket onyttigt under denna vecka.

Nu kommer min sista semestervecka och det känns lite stressigt. Har en del inplanerat.

Jag måste försöka ta tag i detta med att gå ner i vikt. Jag har en hel del att göra på mitt fritidsintresse också så det känns som att höststarten blir väldigt stressig och det är inte bra när jag ska hitta tid till att träna.

Min kompis som hade BF en 6 augusti har ännu inte fått barn. Så nästa vecka blir hon igångsatt.


3 kommentarer:

  1. Köpte du nåt fint på Ullared?

    SvaraRadera
  2. Jag köpte ett pyjamasset ( tröja och byxor), en nattlinne, två behåar, två bodies till min kompis barn, lite julklappar till syrran.

    Jag köpte inte så mycket men jag hade inte mycket pengar och jag köpte det som jag kände var viktigast och billigare jämfört med hemma här i Stockholm.

    Behån kostade 80 kr jämfört med att jag får betala minst 200 kr oftast 300 kr för en behå som passar mig här hemma.

    Jag är väldigt nöjd med mina köp. Det är saker som håller länge.

    SvaraRadera
  3. Skoj, lite måste man unna sig:-)

    SvaraRadera